Jumlah minimum pesanan ialah 40 pax (kepala) dan maksimum 500 pax. Kami membuka tempahan untuk kawasan Mantin, Seremban, Senawang, Nilai, Pajam, dan kawasan berhampiran bagi Negeri Sembilan. Manakala Selangor akan merangkumi Beranang, Semenyih, Dengkil, Kajang, Cheras, dan kawasan sekitar. SUMAYYA FOODS & CATERING (sebelumnya dikenali sebagai Lusiana Catering). Tel/WhatApps:016-220 6876

Pelbagai menu di himpunan halal RAMFC, 1 Jan 2013

Pada 1 Januari 2013, rumah kami menerima tetamu seramai lebih 20 orang dari geng Kelab Peminat Novelis Ramlee Awang Murshid (RAMFC).  Kami orang biasa-biasa, tetapi ukhuwah luar biasa dari satu minat. Kami adalah pembaca tegar karya Tuan Ramlee Awang Murshid.  Ia bersempena sesi interviu dengan wartawan akhbar Kosmo.

Wartawan Kosmo hairan dengan kami, geng pembaca tegar karya Ramlee Awang Murshid. "Saya kagum! Ini kali pertama grup seperti ini saya interviu, lain dari yang lain. Minda saya terbuka, dan gambaran berlainan dari pembaca buku yang lain. Horizon sudut pandang berbeza."

Tidak disangka, novelis Tuan Ramlee Awang Murshid (RAM) dan isterinya Puan Dayang Aminah turut mampir. Justeru sesi interviu menjadi semakin meriah dan bermakna. Wartawan Kosmo sungguh teruja.

Selain makanan yang dibawa oleh rakan-rakan, Chef Hana juga menyediakan menu seperti di bawah.

(1) Krip durian.
(2) Roti pisang kegemaran Tuan AttOkz Dikulgai.
(3) Cendawan goreng istimewa. Kata Puan Dayang Aminah, "Cendawan goreng kegemaran RAM.”

Kek pelangi pula dibuat oleh anak-anak saya dengan seliaan Chef Lusiana Adnin (Hana) sempena perjumpaan khas itu.

Terima kasih, teman-teman Ramlee Awang Murshid Fan Club (RAMFC), kerana terus menyokong karya saya. Stok buku inspirasi 50 Sup Champion Resipi Rasulullah habis. Salah seorang yang memilikinya ialah novelis thriller tersohor Tuan Ramlee Awang Murshid. Penghargaan untuk Puan Dayang Aminah.

Seorang sahabat dari grup Ramlee Awang Murshid Fan Club (RAMFC) bergaya sakan, bergambar di rak buku rumah saya. Puan Sempoii Morrok di sesi interviu dengan wartawan Kosmo sempena himpunan halal di rumah saya (kanan).

** Foto-foto di sekitar perjumpaan khas Ramlee Awang Murshid Fan Club (RAMFC) di rumah buku saya.
 Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
** Kredit foto: Puan Dayang Aminah dan Cikpuan Dina Din.

No comments:

SUMAYYA FOODS & CATERING.